QUICK SEARCH
You can make quick search on databases, catalogs and online journals.
Home Page > News > Duyurular > Springer E-Books Elektronik Veritabanı E...
Springer E-Books Elektronik Veritabanı Erişime Açıldı
Eklenme: 01.01.2014 14:10:59 Okunma: 3248
Üniversitemiz Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı tarafından satın alma işlemleri tamamlanan Springer E-Books Elektronik Veritabanı, Üniversitemiz okuyucu ve araştırmacılarının hizmetine sunulmuştur.

Üniversitemizin 2005-2013 basım yıllarının tamamına sahip olduğu Springer eKitap koleksiyonu yaşam bilimleri, kimya, çevre bilimleri, davranış bilimleri, sosyal bilimler, bilgisayar bilimi, malzeme bilimi, matematik, tıp, enerji, fizik & astronomi ve mühendislik alanlarındaki 50.000’in üzerinde kitap ile kütüphane koleksiyonunda yer almaktadır. Kitap ve kitap bölümlerine tam metin erişim imkanı sağlayan Springer eKitap koleksiyonu limitsiz kullanım, limitsiz indirme, limitsiz çıktı alma, kampüs dışı erişim ve mobil cihazlarda kullanım özellikleri içermektedir.  Her kitap için ‘’bölüm indirme’’ ve bütün ‘’kitap indirme’’ seçenekleri vardır.

Okuyucu ve Araştırmacılarımız:

http://link.springer.com/   web sitesindeki ana sayfada yer alan books ve reference works linklerinden kitaplara erişebilirler. 2014 yılı SpringerLink veritabanındaki elektronik dergi aboneliğimiz journals de devam etmektedir.
Providing researchers with access to millions of scientific documents from journals, books, series, protocols and reference works.

Erişim Linki:  http://link.springer.com/